Opština Svrljig se nalazi u istočnoj Srbiji, na srednjem toku Svrljiškog Timoka, izmedju Niša i Knjaževca i Aleksinca i Bele Palanke. Svrljiška kotlina je oivičena masivom Svrljiških planina, Tresibabom i ograncima Ozrena i Device.
Grad Svrljig je administrativni centar ove opštine površine 497 km2, koja ima još tridesetosam seoskih naselja.

Udaljenost od 30-tak km severoistočno od Niša i magistralni put ka timočkoj Krajini čine lokaciju Svrljiga veoma povoljnom.

Do sedišta firme u ulici Riste Vujoševića bb se lako stiže. Iz pravca Niša, posle skretanja desno u centru Svrljiga, nakon 500 metara stiže se do Novog tržnog centra grada, gde se nalazimo.

Magacinski prostor velicine 500 m2 u ulici Leskovacka bb nalazi se u Nišu. Iz pravca Beograda, posle iskljucenja desno sa autoputa, nailazite na nekoliko kružnih tokova,na prvom produžavate pravo, na drugom, kod KP Doma skrecete u ulicu Dimitrija Tucovica, i sledeca 4 kužna toka nastavljate pravo. Sledece skretanje desno Vas vodi dalje i posle 100-tinak metara stižete do Hostela Evropa i našeg magacina preko puta .

Svrljig je antički grad. Podigli su ga Rimljani kada su 29. godine pre nove ere konačno pokorili Tračane.

Grad je u plodnoj ravnici, negde na 400 metara nadmorske visine. Kotlina 40 kilometara duga, 14 kilometara široka. A oko nje planinski vrhovi od preko 1300 metara nadmorske visine. Kotlini osobine daje Svrljiški Timok, reka po ukusu najvećih sladokusaca. Malo teče, od svog izvora, do Dupke, jame prečnika od 5 metara, u koju ponire, pa se posle skoro kilometar opet pojavi, iz pećine Vrelo u selu Perišu. A onda vijuga kroz 15 kilometara dugu klisuru, čije se litice penju u nebo i preko 400 metara. ...

Prema savremenoj administrativno-teritorijalnoj podeli, ona pripada Međuopštinskoj regionalnoj zajednici Niš, odnosno, regionu Niš.